יום שני, 3 באוקטובר 2011

לחצן מצוקה – יש מי שדואג לך

במאה הקודמת והנוכחית, עלתה תוחלת החיים לאין שיעור, אנשים חיים עד גיל מבוגר יותר מאי פעם, אך אליה וקוץ בה, גילאים מבוגרים טומנים בחובם הרבה מחלות וקשיים המאפיינים את גיל הזקנה. חלקם של הקשישים החליטו להמשיך ולהתגורר בביתם במקום לעבור אל בית אבות או דיור מוגן, ולעיתים הם מוצאים עצמם במצבים הרי סכנה. באמצעות לחצן מצוקה ניתן ליצור קשר מיידי עם מוקד רפואה לצורך טיפול רפואי. לחצן מצוקה עשוי לסייע בהצלת חייהם של הקשישים.

לחצן מצוקה – למי כדאי להשתמש בו?

לחצן מצוקה מיועד בראש ובראשונה לקשישים. לחצן מצוקה לקשישים, יוצר קשר מיידי עם מוקד רפואה, לאורך כל שעות היממה . לחצן מצוקה נפוץ במיוחד בקרב אנשים אשר חוו בעבר התקף לב, אנשים אשר חוו שבץ מוחי,חולי סכרת, פרקינסון ואלצהיימר וכל מי שנמצא בקבוצת סיכון.

קשר ישיר לצוות רפואי באמצעות לחצן מצוקה

באמצעות לחצן מצוקה, ניתן ליצור קשר עם מוקד הרפואה בכל זמן נתון. במוקד המצוקה נמצא צוות רפואי הכולל אחיות ורופאים אשר מיומנים להעניק סיוע מרחוק ולאבחן את הבעיה. מוקד המצוקה ינסה לסייע כמה שניתן באמצעות הטלפון, ואם הקשיש סובל מאירוע חמור, מוקד הרפואה ישלח אל ביתו צוות רפואי ואם ישנו צורך, יפנה אותו אל בית החולים.

לחצן רפואה ומכשיר אק"ג

עם התקנת לחצן מצוקה בבית הלקוח, הוא יקבל גם מכשיר אק"ג ויוכל להעביר את תוצאות הבדיקה בזמן אמת, כך גם נחסך ממנו הצורך להגיע אל קופת החולים שוב ושוב.

הכי חשוב – שקט נפשי

לחצן מצוקה המיועד אל אנשי גיל הזהב, מעניק להם הרבה ביטחון ושקט נפשי. מעצם הימצאותו של לחצן מצוקה בבית, יחוש הקשיש כי יש מי שדואג לו.

תגובה 1:

  1. לחצן מצוקה בבתי קשישים הוא דבר חשוב מאין כמוהו ויכול למנוע מקרים רבים של טיפול כושל או איחור באבחון אשר עלולים להציל את הקשיש.

    השבמחק